• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Nordax vill ha blancolån avier?

Gtuik

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
27 Februari 2017
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
62
Poäng
197
Hej

Vi håller på att baka in massa blanco i huset via Nordax . Igår skickade jag ett Mail till dom med kanske 20 olika filer på anställningsavtal , lönespecar m.m
Dom ville även ha alla blancoavier vad ska dom ha det till dom ser ju allt på uc dom har tagit ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
De sammanställer för lösen. Och säkerställer att det finns tillräckligt för att lösa det som ska lösas. Det är bara skicka in.
 

Gtuik

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
27 Februari 2017
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
62
Poäng
197
Jag har skickat in allt dom ville ha . Är bara en avi som jag inte har vi får väl se vad dom säger om det. Men dom har fått summan på den
 

Gtuik

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
27 Februari 2017
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
62
Poäng
197
De sammanställer för lösen. Och säkerställer att det finns tillräckligt för att lösa det som ska lösas. Det är bara skicka in.
Hej
När dom säger att det ska göras en sista granskning hur lång borta är man mål då ? Vet du @Doodles ?
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Beror på arbetsbördan. Jag låg på lite och då tog det iaf 1 vecka. När sammanställning skickats för granskning verkar det iaf att det är godkänd, om inget konstigt händer eller annat upptäckts.
 

skulden

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
12 Februari 2015
Meddelanden
64
Mottagna reaktioner
4
Poäng
22
Vi skickade in allt för över en månad sedan. Nu ligger det för granskning sedan ett par veckor tillbaka. Jag har ringt flera gånger och dom lovar återkomma varje gång. Jag väntar 1-2 dagar efter utlovad återkoppling och ringer igen utan att ha fått svar.. Känner mig lite uppgiven.
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Jag förstår fullkomligt. Tyvärr är man beroende av de. Sedan ska man veta att även hos andra bolag kan det dröja länge. Ex Svea ekonomi har 2 månader väntetid innan de ens börjar med ärendet. Ha tålamod, de fixar sig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp